Інформаційний портал Тернопільської єпархії УПЦ Київського патріархату

понеділок, 25 березня 2013 р.

Тернопіль: скандал на Пилипа Орлика продовжується

Уже два місяця Тернопіль «гудить» про церкву св. Володимира і Ольги, що на “Дружбі” (вул.Пилипа Орлика), на території якої спочатку масово почали вирубувати дерева, а згодом, вирішили ще й дев’ятиповерхівку будувати. Ініціатори будівництва – парафіяльна рада та настоятель храму отець Роман Цюпка виправдовуються – для храму, який уже будують 14 років потрібні гроші.

Нещодавно частина мешканці будинків неподалік церкви, а також парафіяни цього храму (мешканці буд. № 2 і 4 по вулиці Орлика та усі ті, хто їх підтримує – вулиці Драгоманова, Дружби, Карпенка, Винниченка, Миру, Громницького) публічно звернулися до отця Романа Цюпки та митрополита Василія Семенюка, щодо ситуація що склалась навколо будівлі на території храму. Тернополяни обіцяли, що збиратимуть гроші на добудову церкви, тільки б скасували скандальне будівництво на Орлика.Також тернополяни підготували звернення до мера Сергія Надала, де просять очільника міста втрутитись у ситуацію.

Згодом парафіяни церкви Святих Володимира і Ольги звернулися і в Київ до предстоятеля української греко-католицької церкви із листом.

Тернопільська прокуратура знайшла причину, чому не перевірятиме законність зведення багатоповерхівки на території церкви Святих Вололодимира та Ольги, що по вулиці Орлика, оскільки перевірка не здійснена уповноваженим органом – архбудконтролем. Тому єдине, що зробили представники прокуратури – передали звернення до архбудконтролю.

22 березня мешканці з вулиць, що належать до виборчої дільниці, по якій був обраний М.Окаринський, були на прийомі в депутата. Відбулася розмова щодо незаконності комерційного будівництва на ділянці, наданій міськрадою релігійній громаді ще у 1999р. для будівництва храму. Як розповідають тернополяни, депутат висловив сподівання, що конфліктуючі сторони зможуть вирішити справу “як розумні люди” (?…), а моральну складову цієї проблеми депутат обговорювати відмовився.

«Моральна складова цієї справи є дуже цікавою – коли духовні особи – наші моральні авторитети і душпастирі, вчителі і наставники – користаються лазійками в Законодавстві і, свідомо перекручуючи його, аргументують свої дії, постає питання, а на кого нам рівнятися? Коли політична сила, з якою ми повязували цивілізаційні процеси в країні, дає “добро” на сумнівні земельні оборудки і усякого роду шахер-махери, чим вони кращі за своїх опонентів?”, – запитують виборці.